Bilder äntligen.. :)

Här kommer bilder...

från Lulekalaset när jag var o såg Takida... :)

   Takida



    Jag.. så fin :)


Min födelsedag!!!!


  Tårta.. mums..    Presenter.. 
 

  Jag och Emy..


   Salsa tjejer...     Härliga tjejer..


   Jag o min barndomskompis Kickan...



Har flera bilder men en kompis vill inte bli publicerad på internet o hon var med på de flesta bilderna.. hehe

Är lite off idag.. har inte gjort nåt av de ja tänkt... blir snart sängen... orkar inte ens ringa min baby.. :/

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gillade du Takida? :)



Hoppas att du hade en toppenkväll :)



Kramis

2010-08-17 @ 00:50:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback