Bästa födelsedagen!! :)

Igår var det bästa födelsedagen på länge.. va såå kul.. hihi..

Va på stan en kortis med mamma o brorsans tjej o sen kom min barndomskompis o mötte upp oss.. sen for vi hem.. tog med oss pizza o käkade.. goottt :) men mätt... sen fixade vi klart tårtan o sen började folket komma..

Först kom min vän från Boden o hennes kille.. fick en tatueringstidning eftersom jag ska göra en till tatuering.. skriva Te amo.. så perfekt tidning.. o så fick jag presentkort på H&M o lite shower gel i smarta reseförpackningar o necessär.. blev jätteglad :) o såklart över att de kom oxå.. hihi..
Sen rullade de folk in.. fick present från Body shop, lite showergel, läppbalsam o duschsak.. fick bok o choklad o pengar.. (eftersom mitt massageställe har stängd de bygger om.. önskat mig presentkort där).. fick ett jättefint halsband av min barndomskompis.. öhh.. mer choklad fick ja oxå.. o presentkort på Gina tricot.. ja är supernöjd med allt!!!! :)

Kom några tjejer från salsagänget o salsaläraren.. o nåra kompisar sedan tidigare då o brorsan o hans familj.. :) alla hade farit ti ca 21 tiden... sen checka ja nätet lite såklart o sen satt ja o min barndomskompis o pratade ti tolv på natten...

Åhh de va så kul att hon stannade för vi har inte umgåtts så på evigheter!! :) *tack vännen för att du kom*

Mamma gick o la sig tidigt de va snällt så vi fick prata.. :)

Vi gick upp min vanliga tid.. sen promenerade vi ti stan o sen for hon ti nästa kompis... mamma va hemma o sov..
Idag har jag skjutsat mamma ti flyget.. började nästan gråta på flyget när vi sa hej då.. kramade henne lääääänge.. saknar min mamma.. :( vet inte vad jag skulle göra utan henne...
När jag kom hem så kändes de sååå tomt.. mamma har varit här sedan söndag så de kändes såå konstigt.. visst man blir galen när man är van o vara själv men nu har ja ändå vant mig så de känns trist..

Idag är det ingen salsa eller träning så de blir en lugn o skön kväll.. :) Imorgon blir de salsa igen...

Bilder kommer när jag har inspiration o lägga in dem.. haha...

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback