Aerobics...

Jag var på ett såååå bra aerobic pass igår.. :) svetten bara rann o de va så skönt.. hihi... superbra tränar o bra pass.. längtar ti nästa gång... :)
Tyvärr är det sommar schema så det är typ nästan inga pass alls :/ men snart hoppas jag att de kommer igång på riktigt.. misstänker nångång i augusti..

Efter träningen for ja o handla en sväng.. sprang på min farbror men han såg mig inte.. prata med hans fru lite grann.. men ja hade bråttom.. for o träffa mamma vid deras förråd de har i lule.. körde hem mig o sen tog hon bilen.. hon åker ti finland där min mormor bor o ska träffa hennes halvsyster från kanada.. spännande :) dock jobbar jag så kan inte följa med.. så nu är jag bil lös... vet inte hur länge...

Kom hem o duscha o sen pusta ut i soffan.. fullspäckad kväll.. men kul :)

Ikväll blir det salsa o jag måste gå dit.. lite extra motion.. bara bra.. haha.. behöver de nu.. går så lätt upp i vikt när ja inte rör mig o äter dåligt.. :/ men snart är jag igång igen med träningen o nu har jag gett mig f*n på att inte äta onyttigt på veckorna.. så de så... dax för skärpning!!
Bortsett från nästa vecka då ja fyller år.. haha..

Jag älskar min nya ring... *bling bling* hihi... har på mig den nu...




Ha en bra dag alla... :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fin ring! :D Gillar'n! :D



Kramis Carro



Ps - min trötthet är pga akut järnbrist och hypothyreos.... :D

2010-08-04 @ 22:11:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback