Vilken dag..

Pust.. ögonen går i kors snart.. :S

Tränade idag 12-12.45 jättebra pass.. högt tempo o ja va igång hela tiden.. kändes bra :) sen köpte ja lunch o sen for o handla inför helgen..
När ja kom hem o hade ätit gick ja o kolla tvättstugan.. va ingen där.. hehe.. väldigt bra.. tvättade tre maskiner i stora tvättstugan bl.a. mitt täcke.. brukar göra de ibland..

Sen har jag gått igenom varje rum o rensat o torkat i varje skåp/lådor o dammsugit o sprungit ti tvättstugan o hängt tvätt o gu vilken tid de tog.. städade toan o sen har jag oxå tvättat fyra maskiner i min tvättmaskin som ja har i lgh :) jisses vilken springande.. sen har ja torkat golvet o bytt sängkläder ska bli enormt skönt o krypa ner i sängen sen ;)

Allt detta gjorde jag från ca 14 tiden till 22 då jag kom ut ur duschen.. nu e ja ren o min lgh o de känns skööönt :)
Min rygg håller på ta död på mig.. gör såå ont.. hade gärna velat ha massage.. el tänk om man hade sambo som man kunde dela sådana här sysslor med.. ni som är sambo lever en dröm.. iaf om ni har killar som hjälper ti :)

Idag såg jag att en kille jag haft kontakt med lite till o från har dizzat mig.. innan jag åkte ti Dominikanska hade han o ja kontakt varje dag i typ 2 månader.. sen tappade vi kontakt lite grann men har hörts då o då.. o nu helt plötsligt har han blockerat mig på Lunar, tagit bort mig på Face o förmodligen blockerat mig på msn.. de tragiska är att jag fattar inte vad som hänt :S jag har ingen aning.. har smsat han idag två ggr o frågat men han svarar inte :( är de så svårt o säga vad som gått snett.. Tråkigt är de iaf.. känns inge bra när folk bryter kontakt sådär :(


Kan jag njuta o ta de lugnt i helgen.. :)

Får se va som händer mer.. vet att jag ska sova imorron iaf.. hehe...

Nu slappa framför tvn med kall Loka.. mmm gott :)

Missa inte mina andra inlägg från tidigare idag :) bl.a. om Salsakursen..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback