Underbara salsa..

Gårdagens salsa var suverän.. fick lära oss massa nya steg o de va bra musik o ja hängde faktiskt me :) nästan hela tiden iaf.. haha.. blir dock väldigt förvirrad när jag dansar med någon.. hm.. vår danslärare går laget runt ibland.. hade egentligen behövt dansa med någon.. så man kunde lära sig.. men men.. de är iaf superduper kul :)

Skjutsade hem C sen o vi satt o prata en sväng i bilen.. ja borde ibland ha en avstängningsknapp.. haha hade så mycke ja ville få ur mig :)
For hem snabbdusch o landa i sängen vid 23.. aningen trött va ja.

Idag går saker bara fel.. har skrivit ut papper fel, packat fel, en kärra på jobbet är borta.. men men så är de ibland..

Förresten så försökte vi byta salsapass den 19 maj men tyvärr lyckades vi inte enas om någon dag så jag missar sista salsan :/ dock kommer de bli en fortsättning ev redan i sommar :)

Jag har varit med S o hämtat förhandsvisningsbiljetter ti Beck.. gillar inte svenska filmer men nu va de medlemskväll me gratis popcorn o dricka o en överraskning o då måste man ju gå :) sen va vi en sväng på någon affär o ja hitta Body Butter på Cubus med lime.. den lukta såå gott :) o sen köpte ja en annan bodylotion.. ja använder ganska mycke sånt :) o så va de ju 25% så ja va tvungen.. haha..

Kiosken där vi hämtar biljetter finns en sååå söt kille.. ingen aning om hur gammal han är, va han heter el nåt.. men han är söt.. nu ida när vi hämta biljetter så berätta ja för S om förra gången vi fick biljetter o då kom han som med i samtalet för han fråga mig nåt.. :) så han lyssnade på mig när ja prata o ibland ser ja att han tittar på mig.. S tycker ja ska lägga in en stöt men ja är för feg.. hehe.. han är ju aldrig själv direkt så då vågar ja inte..

Sen prata jag med C idag.. hon ska med mig o se filmen o så ska vi luncha imorron o sen umgås lite nästa vecka.. :) plus att ja har massage nästa vecka.. *längtar* ska bli kul.. bion är inte förrän 10 maj..

Fick ett sms om en fest som är nästa helg.. väldigt sent tänkt när ja vet att personen i fråga vetat om den i flera månader.. har tidigare frågat om ja kunde gå med men då visste hon inte o skulle kolla.. har inte frågat igen men hon säger att hon har frågat.. delade meningar.. iaf så är de en väldigt stor fest o med 80 tals tema.. ja blev dock lite nervös eftersom ja inte känner så många där.. så messa lite me personen som bjöd mig.. o sen fick ja svar.. ska kolla om de finns biljetter.. så nu vet ja ändå inte om ja kan följa med... får väl se va hon svarar..

Idag ska ja inte träna.. va ingen tränare som föll mig i smaken.. plus att ja inte kan ha bilen i garaget på jobbe.. lika bra för känner inte för o träna ida.. ska försöka dra mig upp på lörd morgon o fara..

Får se om ja ringer Edde idag.. vill ha tag på människan såå mycke fast o andra sidan vill ja bara skita i honom.. men min nyfikenhet kommer säkert vinna..

Den där killen jag var på after work med fick ja höra lite negativt om idag.. inte han som person utan saker han gjort.. dock vet ja inte om de e sant men om de är de så är de verkligen ingen kille för mig..

Imorgon är det halvdag o fredag.. vilken underbar kombination :)

Jaa de va nog de ja hade o berätta nu.. blev en del :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns en radiokanal som hjälper folk att fråga åt en om man är intresserad av någon ;)

2010-04-30 @ 16:01:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback