Två träningspass

Idag har det varit full rulle på jobbet..

Uppdaterade igår kväll en del så inte så mycket som hänt sedan dess.. :)

Ska träna två pass idag, fy på mig som skolkade igår.. har liite ångest över de.. men idag blir de iaf Aerobics o Bodybalance.. härligt..

Får se om ja provar ringa Edde idag.. brukar inte hinna hem.. får se.. undviker han mig då blir ja inte glad..

Funderar hur jag ska göra med vinterresan.. ska jag ta två el tre veckor? hm.. kommer gå jädrans mycke pengar.. pengar pengar.. tänk om man vore miljonär bara kunde leva som man ville..
Jag har mailat min tyska vän igen.. hon har en kompis som jobbar på resebyrå i tyskland.. får se vad ja får för pris därifårn :)

Inget mer o säga idag.. solen är äntligen framme igen o de känns bra..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback