Sliter i hjärtat..

Det var himla konstigt att inte gå upp idag.. vaknade faktiskt vid sju men somnade om.. hehe..

Igår var det Pirates of carribean maraton.. tror de va igår iaf.. lite dagvild.. :) älskar dem filmer de är bra o roliga.. Just nu är det min absoluta favorit kärleksfilm.. Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta eller Notebook som den heter på engelska.. om ni inte har sett den.. se den!!

Igår pratade jag med Edde.. inte pratat med han på några dar.. faktiskt sen typ onsd.. han har råkat ut för en olycka igen med mopeden.. inte bra.. :/ nu jobbar han inte o han har såklart problem då ekonomiskt.. ja har ingen lust att skicka han pengar men mitt samvete tar emot när ja tänker på hur han har de där o speciellt om han inte kan jobba.. han sa oxå massa gulliga saker som han aldrig sagt förut.. kallade mig prinsessa o sa att ja va nummer 1 i hans liv.. klart de kan vara för att smöra oxå.. ja vet.. Ja saknar honom..

Drömde igår att ja jobbade där som reseledare o att de gick toppen.. såklart så gör allt de i drömmar.. fast ja träffade 50 cent oxå o följde me han ti USA o blev lyxhustru.. haha.. drömmar alltid så himla mycke söndagskvällar o svårt o somna men nu vet ja iaf att de inte beror på jobbet.. ja gör så fast ja inte ska jobba..

Är väl bäst att släppa killen där som har tagit bort mig.. dizzat mig.. vet inte varför o får inge svar på smsen.. såå trist när man inte vet varför man blir dizzad.. de känns så brutalt o bara ta bort mig o blockera mig tom.. :(

Det känns lite tomt.. tur att de e jobb imorron så man får lite annat o tänka på.. tyvärr ingen salsa denna vecka men nästa vecka.. har fortfarande inte bestämt mig om ja ska gå båda salsakurserna.. känns som de kan krocka lite grann..

Ja ringde Edde precis.. fördel med att han är ledig.. kan ringa lite närsomhelst.. el han är inte frivilligt ledig men han får inte jobba när han är skadad.. vet dock inte exakt hur mycke han är skadad.. Vi pratade till mitt telefonkort tog slut.. måste fixa nytt.. får göra de senare.. finns ett ställe på internet ja beställer.. billigt o bra..

Han va närheten av sitt hem.. på stranden.. hörde vågorna i bakgrunden.. åhhh de bara sliter i hjärtat då.. :( vill vara hos han då... åhh vill vara hos han nu.. han sa att ja ska komma dit... gu vill såå gärna vara där just nu.. varför ska pengar vara ett hinder??? allt hänger på pengar.. de gör mig galen... :(
så jobbigt o höra hans röst o speciellt när man hör att han är på stranden me vågorna i bakgrunden o han är ledig.. vill såå gärna vara me han.. fast egentligen vet ja att ja inte är exakt me han för ja har ju aldrig varit med han på den stranden där han är precis nu.. men drömma o önska går ju..

Ska sluta babbla nu...

Hoppas alla haft en skön påsk.. glöm inte läsa mina tidigare inlägg om ni inte gjort de..

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Jack Sparrow är grymt snygg.... man kan dreggla i timtal! ;)



Kram på dig!

2010-04-05 @ 22:21:31
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback