Sköönt..

Jag pratade med Vera förut o har mailat med Angelina.. båda från Österrike o har träffat båda i Dominikanska.. dock kommer ja inte ihåg om ja pratat med Angelina men vet att hon var där med Vera iaf.. hihi..
Fick telefonnummer till resebyrå där och de sa till mig båda två att de såå gärna vill att jag följa med ti Domini o att jag var så rolig o bra tjej.. de kändes så bra o läsa.. :) Vi hann inte umgås så mycke sist men åker jag me dem så blir de ungefär tre veckor tillsammans.. men de kommer bli såå kul :)
Jag ringde resebyrån när ja kom hem men hon som jag skulle prata med hade gått.. typiskt :/ ska ringa måndag..
Sen har jag städat.. plocka lite, tvätta en maskin, diskade, dammsög, bytte sängkläder, ojjj kom precis på att jag glömt handtvätten.. oops.. brb..
såå handtvättar mina bh o bikinis så de håller längre.. glömde bort dem.. varför kommer ja ti sen.. iaf så har ja städat toan, bytt sängkläder o torkat golvet.. tror de va allt.. de räckte iaf.. duschade oxå så blev klar vid halv åtta.. pust.. men de e så sköönt när de e gjort :) därav rubriken..

Modern family nya serien på fyran är urkass..

Jag har pratat i telefon med Thessan.. i nåra timmar.. hihi.. vi tittade på talang.. :) va faktiskt kul o ha lite sällskap.. även om de var via telefon ;)

Ringde Edde vid halv nio men hann bara prata i typ 2 min för han skulle iväg o jobba.. men han va faktiskt gulligare i telefon nu.. :) fråga hur ja mådde o va ja gjorde.. han ville att ja ska ringa vid sex, dominikansk tid dvs midnatt i sverige.. :S får se om jag är vaken då.. tänkte kolla lite inspelade program nu o äta lite godis :) tycker jag har förtjänat de..

Tog ett avbrott i mitt samtal med Thessan o ringde Edde så ja ringde tebax efter ja pratat med honom.. hihi.. va iaf kul o bra kväll.. bra fredag överhuvudtaget.. städat o grejat o sen telefonsamtal.. :)

Imorgon ska jag ti min bror.. nångång.. har messat o frågat när.. annars får ja ringa imorgon.. ska iaf sooova..

Ne nu tvn.. Sov gott...

Glöm inte mitt tidigare inlägg!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul va det att snacka så länge och ha sällskap vid tvn! :)



Kram kram

2010-04-23 @ 23:57:37
URL: http://missthessan.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback