Måndag igen.. grr

Jepp då var det måndag igen..

Funderar på vad Edde funderar på heeela tiden.. ja måste prata med han men kommer inte att funka o sitta upp ti tolv på natten o vänta på att få ringa honom.. :/ förhoppningsvis har han mer tid idag..

Ska ringa resebyrån igen.. dock måste jag göra det hemma o ja hoppas ja hinner hem idag.. vill inte missa träningen.. den e halv fem idag så borde hinna för de stänger halv sju tror ja.. egentligen måste ja handla o tanka bilen oxå.. frukosten är nästan slut o likaså bensinen.. hehe..

Mycke måsten nu..

Får se hur det går.. först jobb o så ska min kollega hjälpa mig o byta däck på bilen..

Och jag ska luncha med C.. min härliga vän :)

Ha en bra dag..
__________________________________

Nu har de bytt tränare.. såå irriterande när de ändrar sådär.. gillar verkligen inte de.. nu ändras mina planer.. kanske kan träna halv sju.. om ja hinner.. får se.. nu måste ja planera om min kväll... :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback