Love it.. fortsättning

Igår gick de bra.. me de mesta.. :)

Var på stan en sväng med S. hon skulle ha byxor men gick inge bra.. en till mer än jag som inte hittar byxor.. inte så lätt när de bara har leggings o stuprörsjeans.. suck.. men de kommer väl fler :) ja hittade en tröja.. ja som inte skulle shoppa.. haha.. älskar denna stil av tröjor.. får kanske fota o lägga in :)
Iaf sen gick jag hem.. bytte ti träningskläder o hann sitta ner i tio min sen iväg o träna!! :)

Träningen va super.. åh så bra.. Bootcamp, aerobics med styrka o grym tränare :) svetten bara rann o ja brukar sällan svettas.. inte så de rinner iaf.. riktigt skönt.. benen skakade när man gick därifrån.. hehe. följde med en tjej som skulle köra rump övning i gymmet.. men den funkade inte för mig så ja tittade på.. sen körde vi på en träningsmaskin i tio min.. va riktigt kul maskin.. man som slidade fram.. träna utsidan av lår o rumpa.. ska prova den fler ggr.. bra uppvärmning.. :) va grym träning iaf.. så bra.. känner ingen träningsvärk.. än..

Ska träna idag oxå.. dock vanlig aerobics med samma tränare dock.. hon är superbra :)

Vi började prata om tatueringer igår o ja är verkligen såå sugen.. har ju funderat på en sak o de är tecknet för kärlek på thailändska fast måste dubbelkolla att de stämmer först.. plus komma på vart jag ska placera den?! de fyra tatueringar ja har nu är dolda om jag har kläder.. vet inte.. vill göra de iaf.. sen skulle jag vilja tatuera in Te amo nånstans.. såg en tjej på gymmet igår hon hade skrivit något bak i nacken.. vet ej vad de stod men va snyggt.. anledningen ti te amo är att de är jag älskar dig på spanska o de ska vara som minne för Dominikanska.. precis som tecknet med thailändska är minne för ja thailand :) o alla mina tatueringar går i kärlekens tecken.. o de vill ja..
Bara jag kommer på vart jag ska placera.. te amo funderade jag på i nacken el på höften fast man sätter texten neråt.. fast kanske inte så smart.. vill ha tatuering på handleden men då kan man verkligen inte dölja de.. så kluven.. förslag mottas gärna... :)

Pratade inte med Edde igår för jag kom hem sent o va såå trött när ja kom ut ur duschen.. sen orkade ja inte prata me han om han är sur..

Idag när jag vaknade så fick jag sms.. från Edde.. första smset från han.. tror inte han vet hur man skickar sms han svarade aldrig hans kompisar när ja va i Domini o han fick sms.. men iaf de stod "Te amo y escusa" vilket betyder nånting med jag älskar dig och ursäkta el nåt sånt.. de kändes bra o läsa de :) dels att han ansträngt sig för o skicka sms o sen misstänker ja att hans kompis pratat med honom vilket är bra o så att han bad om ursäkt.. fast ja kommer ändå inte skicka pengar ti honom.. han för lära sig o va försiktig..

_____________________________

Gud varit en fullspäckad dag.. massor o göra o saker snurrar runt i huvudet på mig.. ska till Kiruna på måndag och prata energi.. inte nervös men ja borde nog vara de..

Edde har ringt oxå.. kors i taket.. haha.. han frågade om pappret som jag måste skicka för att bjuda hit han.. han har de ena o tyvärr kom de andra bort i posten så måste skicka de igen.. dock är ja lite nervös.. dels för att jag måste betala allt o enligt turistvisum får han stanna i tre månader.. men då kommer ja bli bankrutt o han kommer klättra på väggarna om han ska stanna så länge.. måste försöka förklara för han.. :/ hur nu de ska gå?!
Sen saker o göra o ja har ju inte så mycke kompisar, han känner ju folk överallt. Maten.. jisses mat.. ja hatar o laga mat.. o kommer ja kunna gå iväg o träna.. o va ska han göra när ja jobbar.. åh kommer va nervvrak om han ska hit.. haha.. måste prata med han.. hur nu de ska gå.. hm..
Han kommer säkert bli helt chockad när han ser hur vi bor i Sverige.. med allt.. vet iförsig inte hur de ser ut inne hos dem men de ser ju ut som de bor i plåtburkar iaf från utsidan.. de har säkert inte dusch, spis o såna saker som vi.. ja de blir en kulturchock.. haha..

Snart hemgång.. ska försöka diska.. el ja måste diska.. sen fara o träna o sen måste ja handla.. o duscha då såklart.. sen ringa Edde.. pust..

Kolla denna tjejs hemsida: http://lindaaaa.blogg.se/ Klicka på drawings.. helt otrolig tjej :)

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D

2010-04-08 @ 14:34:24
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv tack så mycket! jag tar emot beställningar då&då, men jag tar betalt för det. du kan kontakta mig via mail om du är intresserad. kram :)

2010-04-08 @ 14:38:42
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

hey! du har inte lust att kika in på min blogg o ge mig lite tips inför en utställning jag ska ha i maj? :3



vore superschysst.

puss!

2010-04-08 @ 21:32:26
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja,det blir inte lätt ,för han att vara i Sverige,om han kanske kunde gå nån kurs?



2010-04-09 @ 09:02:17
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback