Kalas..

Igår gick jag o la mig vid halv tolv.. en halvtimme ti o ja hade kunnat ringa Edde.. ja kunde inte somna så ja va säkert vaken vid midnatt.. hade lite ångest att ja inte gick upp o ringde han.. :/

Vaknade vid tio imorse.. el halv tio men ja låg kvar ett tag som sagt.. drog mig ti soffan o kollade tvn.. tog en dusch o for sen ti min bror.. fikade där o träffa lite folk.. sen hängde ja me brorsan o dem ti A o M där vi grillade o käka väldigt god mat :)
trevligt var de :)

Kom hem vid halv tio o sen har ja kollat en film ja spelade in igår.. el ja hann börja kolla på den förut idag.. Disturbia tror ja den hette.. den va himla läskig :S

Kollar på the Mentalist nu o även de e lite läskigt.. ja är så lättskrämd person.. uscha.. måste titta på nåt trevligare sen..

Ska ringa Edde om en stund..

Sov gott hoppas ni haft en trevlig dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback