Hemma igen..

Idag vid ett tiden kom jag till Luleå igen.. efter ca fem timmar i en buss.. ganska så mör kan ja säga.. ont i huvudet har ja oxå.. men men bara o jobba vidare..

Var o kollade runt igår i Kiruna.. större ort än jag trodde faktiskt :) har ju två internet kompisar där som synd va så hann ja inte träffa nån av dem..
Käkade en äcklig hamburgare på Sibylla.. hamburgaren smakade som skosula.. uscha..

Mötet kom och gick.. de gick bra.. bad ti nån högre makt att de inte skulle komma mycket folk o de gjorde de inte heller.. däremot var det en person som hade synpunkter/frågor på varenda bild jag tog fram. Men i slutändan gick de bra o ja är nöjd att ja tog mig igenom ännu ett möte :)
Fick en liten present oxå för att jag kom dit och som minne av kiruna.. var oväntat från ett gäng herrar :)
Kom tebax till hotellet vid kvart i tio.. tog himla långt tid.. blev sängen ganska direkt.. hehe

Upp kl sex på morgonen idag.. oj.. de va nästan för tidigt.. halv åtta gick bussen.. men kom iväg.. dagdrömde väldigt heta drömmar då.. el halvt som halvt.. sov inte riktigt då.. men vila ögonen :)

Varit snurrigt ida på jobbet el så har de varit snurrigt för att ja är de.. hehe.. o huvudvärken vill inte släppa.. men den går väl över när ja ska o träna snart.. :)

Aerobics o sen ska jag gå på Bodybalance.. de blir nog bra..

Godissugen men får vänta ti helgen.. helgen kommer bli extremt mycke ätande för jobbar denna helg.. fika o allt möjligt då.. mjukglass får vi oxå hur mycke vi vill.. bra lokaler.. haha..

Salsa är det imorgon.. weeiii längtar.. o nu vill min kompis C följa med.. hon har anmält sig.. så det blir ännu roligare :)
Jag kommer inte att gå på den andra kursen.. den börjar ju idag.. det blev för mycke just nu.. o för mycke sena kvällar.. får gå på den någon annangång el så kanske de har fortsättningskurs på den ja går nu.. ja har iaf anmält mig så ja går på nåt :)

Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: maria,kiruna

Ja var synd vi inte hann ses men nästa gång som man säger he he

2010-04-13 @ 18:38:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback