Helt slut..

Vilken dag.. var såå mycke på jobbet så kom sent iväg.. sen hem.. sen var jag o panta burkar o handla lite.. hem o laga mat så man har lunch ti veckan.. plocka lite o sånt..

Har duschat o ska måla naglarna snart tänkte ja... o kolla lite inspelade serier :)

Blir tidig kväll idag eftersom man ska upp imorgon.. blir borta hela dan imorgon.. kommer hem nångång på kvällen.. vet inte hur sent de blir.. vi ska ha middag så :)

Ringde precis Edde.. kort samtal för han skulle såklart o jobba.. de e bra då har han iaf börjat jobba igen.. va bara allmänt samtal.. va gör du osv.. han sa iaf te amo :)

Är en tjej som är kompis med Vera (tjejen från österrike) som mailat ti mig på facebook.. hon är kär i en annan av Eddes kompisar o tydligen har han frågat henne om pengar oxå.. men nu är han tydligen arg på henne för att han inte får pengar o de hörs inte längre.. så är iaf inte Edde.. även om ja inte gett han pengar så håller vi kontakt iaf.. så nåra känslor måste han ju ha för mig..
Iaf så verkar hon trevlig o hon fråga om jag ska me dem ti Domini i januari.. :)

Nu ska jag slappa framför tvn...
Ha en skön helg...

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Hoppas att du har det bra?! :)



Kramis

2010-04-20 @ 19:05:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback