Fullt upp..

Det är fullt upp just nu.. jobbet är det hur mycket som helst att göra o helst ska allt vara klart precis nuuu.. :S
Man blir alldeles snurrig.. men men de ska gå bra.. tiden går snabbt och jag älskar när det är mycket att göra.. dock trist att allt är samtidigt..

Igår var det träning.. först aerobics.. och det var jättebra, det var inte nytt så jag kunde bara köra på :) sen tränade jag yoga o de va såå skönt.. man blir avslappnad och lugn..

Idag blir det aerobics och Bodybalance det är ett skönt pass oxå.. lite yoga, tai chi, balans, pilates..

Igår kom jag äntligen ihåg att ringa Edde.. missar alltid tiden som jag kan ringa han.. men igår satte jag telefonen på alarm..
Han var trött och sen började han fråga om pappret för att bjuda hit han.. han fick det att låta som att jag inte älskar han eftersom jag inte skickar pappret o då inte vill att han ska komma.. försökte förklara för han om han kommer så kan han inte stanna tre månader för jag har inte råd att betala för han.. och sen att han inte kan jobba el plugga.. men de sa han inte va några problem.. men sen nämnde han jobb iaf så vet inte hur mycke han fattade :S nackdel när vi knappt kan prata med varandra.. :/ iaf så fick ja iaf veta att han vill komma ti Sverige o han sa nu iaf att han älska mig o puss o sånt.. dock inte lika mycke som tidigare..

Glömde ju säga att han varit så sur på mig o inte sagt att han älska mig så klart man ifrågasätter hans känslor då.. o han ifrågasätter väl mina..

Jag vet inte hur jag ska göra.. visst på ett sätt vill jag ta hit han så man får se hur det funkar här i Sverige o om vi har något att bygga på.. men å andra sidan så kommer de kosta mig väldigt mycke pengar... :/

Tjejen som mailat mig på facebook skriver fortfarande.. hon har ännu värre än mig eftersom hon är jättekär o har inte ens kontakt med Daniel.. trist.. nu har hon iaf bokat resa så de åker sista dec tre veckor ti Domini.. o ja vill dit... men fritidsresor har inte de hotellet.. fattar inte varför.. kanske kan boka via tyskland.. typiskt.. :/

Jag vet inget just nu... förutom att jag jobbar o tränar.. hehe..

och att på söndag blir min brorson 10!! år.. helt otroligt.. tiden går alldeles för fort...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker du ska tänka igenom det väldigt väldigt noga innan du tar hit honom.. du kommer att vara snuspank.. :(



2010-04-20 @ 16:06:47
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback