Fredag.. hemma igen.. :)

Ja igår hann jag allt jag tänkt.. skönt de :) o träningen va super.. hehe.. pratade med Edde en sväng men de va inte så mycke.. han förstod inte hälften ja sa.. suck när man inte förstår varandra..

Idag började dagen med konstigt samtal o sen flöt de bara på.. skönt.. sen var ja o tränade på lunchen o de va jättebra.. har iaf hittills hunnit träna tre bra pass.. :) kanske ska vara nöjd iaf..

Efter träningen blev de kaos.. strulade o fick ringa massa samtal o så svarade inte de viktigaste personerna som ja behövde få tag på.. suck.. folk tycker man ska göra allt bara för att de säger.. men tyvärr funkar inte de alltid.. får se på måndag hur de slutade.. iaf mitt i allt så fick ja fråga om va ja ska göra ikväll från en av våra samarbetspartners.. nja inget direkt.. så fråga han om ja ville följa med på after work.. jaa kan ja väl göra :) bättre de än att sitta hemma o stirra på tvn.. så nu har ja bytt kläder o fixat lite här hemma.. plockat lite så de e i ordning.. inte för att ja väntar besök utan för att de e helg o skönt när allt inte är i oordning.. hatar de..

Iaf får väl se va som händer :) tror han har sambo o allt.. vet att han fått bebis förra året.. men får väl se.. har alltid velat gå på after work.. satt faktiskt o tänkte på de innan träningen.. så de ska bli kul..

Min dator hemma är knäpp.. den har för lite virtuellt minne el nåt sånt.. mitt antivirus uppdateras inte alltid.. har ingen lust o köpa ny dator..

Nee snart ska ja iväg... :)

Ha en bra kväll...
_____________________________________

jag har haft en trevlig kväll :) vi gick till Allstar en sportbar i Luleå.. käkade lite nachos o sen drack mest faktiskt.. ja tog bilen ti stan men ja drack Ooze så fick lämna bilen i stan..
vi pratade massor fast vi är båda ganska öppna personer så va aldrig direkt någon tyst minut.. har ju träffat han tidigare flera ggr.. tom en gång som ja inte ens kommer ihåg.. hm.. haha..
mest har jag träffat han via jobbet.. har tyckt han verkat en trevlig person men inte varit direkt så attraherad av han.. alla tycker ja måste släppa mina krav om utseende.. o jo ja vet men de e svårt..

Fick veta att han är singel.. han har tre barn den yngsta på 1 år o sen 12 o 16 år.. den yngsta tog de slut med mamman typ när barnet föddes..

Sen fick jag en chock när han sa att han varit intresserad av mig i typ 3 år.. höll på tappa hakan.. :) fast positivt överraskad.. vi hade en del o prata om iaf o de va trevligt..

Han bjöd på allt.. precis som de ska vara.. haha.. fast han har chefsposition på sitt jobb så han tjänar nog mer än mig..

Kom hem vid 00 tiden.. har tvättat mig o borstat tänderna.. surfat lite o har precis pratat me Edde.. jaa tyvärr så har ja kvar han i tankarna.. typiskt :S va inge bra samtal.. :/ han tog upp om pengar igen.. han har såå mycke problem me tanke på hans olycka o att han då förstörde mopeden.. han vill nu låna pengar.. o försökte fråga om han pratat med hans kompis som ja pratade med o tydligen har dem inte pratat.. hm.. bra iaf för då bad han om ursäkt på eget intiativ men han behöver göra de.. han sa inte ens te amo el i miss you :( grrrrrrrrrrr

De finns förresten många snygga killar på Allstar.. två som jobbar där.. man kanske inte ska titta på andra killar när man sitter o pratar med en men tyvärr så vandrar ögonen ibland.. hihi..

Nu blir de kudden.. så trött...

Måste hämta bilen från stan.. attans :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad roligt att du hade en trevlig kväll,och med en kille dessutom.. :) Kul att han e intresserad oxå.. Tycler ni ska träffas mer.. Edde får skaffa fram egna pengar,kan inte kräva att du ska betala för honom hela tiden.. (Se,det finns trevliga killar här i luleå).. :)



2010-04-10 @ 12:17:00
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad trevligt att du kom dig ut lite hihi. Du ser finns massa söööta gossar i stan och som inte tjatar om pengar hela tiden. Titta är inte förbjudet ju hihi..ha en bra helg nu!!

2010-04-10 @ 12:27:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback