Fredag..

Äntligen fredag sååå skönt :) o solen skiner.. weeii.. är dock såå otroligt trött.. igår gick jag o la mig 22.10 (såg kl när ja ställde alarmet) och somnade på en gång.. hur vet jag det? för mamma ringde typ 22.15.. såg det imorse.. ja bara men gu ja har inte hört att nån ringt.. måste ha somnat på en gång.. haha.. iaf..

Salsakursen va såå kul.. tränade ett pass innan så va helt slut men när salsan kom igång så tänkte man bara på det.. denna gång var vi dock inte lika glada o skrattade lika mycke.. men vi var nog såå koncentrerade för nu snurrade vi lite.. då blev alla helt snurriga.. haha.. kul är de iaf.. ja hoppas de blir fortsättningskurs :) dock är jag urkass på att snurra för jag blir helt yr men de gick ganska bra sist iaf..

Träningen denna vecka har varit helt sanslös.. 6 pass har jag tränat nu för jag var såklart tvungen o träna igår oxå för det var en såå bra tränare som sällan har aerobics.. så jag var tvungen :) 6 pass o så salsan 1,5 timme.. borde vara nöjd o de e ja väl :) blir nog ungefär lika mycke nästa vecka.. hihi..

Snart är det helg.. skönt.. idag tänkte jag städa lite.. dammsuga, byta sängkläder, diska o städa toan o tvätta.. mina byxor har blivit så skitiga när de e så blöt ute.. väldigt onödigt att skita ner mina byxor.. men går man varje dag så blir de så.. hm blir nog o torka golvet oxå om ja orkar.. hehe..

Imorgon ska jag fira min brorson.. då fick släkten komma.. på söndag ska han ha kalas med sina vänner i en bowlinghall.. blir säkert väldigt kul :) o väldigt dyrt enligt hans mamma.. hehe.. men han fyller ju 10 år :)

Sen ska jag soooovva.. känner att ja behöver de..

Har mailat med tjejen från Österrike på morgonen.. jag fick telefonnumret till deras resebyrå.. ska ringa dit sen.. fick veta namn på en ja ska prata med o att ja ska få ett bra pris.. hihi.. blir säkert skoj om vi tre kan fara tillsammans :) hoppas ja iaf.. har ju en kompis i Tyskland som oxå känner en på resebyrå som kunde fixa resa åt mig.. har mailat henne men hon har inte svarat.. :/ hon har dock varit på face så hon borde ha sett de..

Har inte pratat med Edde.. hm prata me han i tisd va de nog sist.. tror ja.. då va de kort samtal.. han va inte så pratsam.. ja är fortfarande såå kluven om honom... tycker om han såå mycke.. men de e såå svårt.. ska ringa han ikväll för ja missade tiden igår..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vart ska du åka härnäst nu då? :)



Kramis!

2010-04-24 @ 12:13:56
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback