Semestern

ja som vanligt ett tag sen jag skrev.... men nu har jag haft semester o inte haft tid o skriva :)

Semestern var bra.. hade fyra veckor.. o de bara försvann i ett vips... vi har under semestern varit på Leos tre ggr, varit med mamma, rensat N kläder o mina kläder o i garderober o organiserat hemma, rensat hans leksaker oxå... han har för mycke.... sen storstädat när mamma var här o tog hand om N... sen träffat kompisar o tagit de lugnt... promenerat till ankdammen nåra ggr...

en lugn semester... o nu har jag börjat jobba igen o N är på dagis.. med vikarier o fel avdelning så det går sådär... omställningen till att inte sovit på dagarna o nu sover han o ja med mat o allt var de är...

Jag fick lite egen tid o var på bio o såg Magic Mike XXL åhhh jag var lyrisk.. skrattade massor o önskade jag var varenda tjej de dansade med/mot.... grrrrrrr.... sevärd jaaa :)

Nu har jobbet börjat igen o möten har startat... bilen ska in på service o då blir man fattig men men.. ett måste nu...

Vädret har inte varit de bästa men man blev väl lite för bortskämd med utlandsvärmen förra året.. hihi...

ja de var en liten update :)
hoppas ni haft en bra sommar...
 
Just de ang. allt med familjerätten o de så har jag varit till advokat men fick inte så positiva nyheter så de ligger på is just nu :/
N har varit med pappa nåra enstaka ggr... han bor inte i lule längre så.... o han hade inte tid att träffa honom så mycket.... men spelar ingen roll för mig... jag är glad så länge han håller sig borta.... 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback