Länge sen..

De går ett tag mellan blogginläggen.. glömmer alltid bort eller vill inte skriva ut allt...

De är väl ok.. syrran o systerdöttrarna har varit på besök påsklovet o de va jättekul.. :) var till Finland en sväng o träffade mormor o kusinerna... tråkigt när de åkte de bodde hos mig... var väldigt skönt med sällskap..

Med N är det bra... lite snorig men går bra ändå... han är energisk o utvecklas såå mycket.. fast nu är han mer arg o har verkligen en egen vilja!! jisses han är inte ens två... :/ jag vet inte om han är arg för att han inte får som han vill eller om de går i generna?!

Annars rullar de på... försöker gå vidare just nu är det lugnt M är borta nånstans vet ej vart o kan inte få tag på honom.. inte för att jag behöver/vill just nu... men för N kanske... veckorna bara rusar iväg...

Tänker tillbaka på den som en gång i tiden skrev anonym meddelande när jag nyligen förlovat mig o kände att jag inte var glad... (skrev något med att jag borde vara glad när jag hade barn o var nyligen förlovad) tänk om jag hade kunnat skriva ut allt skit jag varit med om o fortfarande är så hade jag kanske fått ett annat svar från människan.. det är väldigt få som vet vad som händer mellan fyra väggar....

Jaa en liten uppdatering... vill/kan inte skriva om allt jag skulle velat göra...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback