mars månad

jepp det är redan mars månad.. gud så månaderna flyger iväg.. :/
jag är otroligt dålig på att fota min sötis den lilla tid jag har med honom o i början va pappa väldigt bra på att göra det.. skulle ju fota honom varje månad han blir men pffff...

iaf mår vi bra... jag är sjukt trött.. blir nog snart o lägga sig med Nico men då hinner man inte göra nåt hemma o får ingen egentid.. jobbet går bra.. lite möten inplanerade framöver o de är både kul o jobbigt när man är ifrån sötisen...
veckorna bara rusar iväg... snälla pausa tiden lite..

nu kom solen.. underbart detta gråa o trista vädret är inge kul... är i en lite stressad period just nu... :/

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det e skönt när solen tittar fram :-)

2014-03-07 @ 20:12:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback