Inget än..

har bloggtorka just nu... är hemma och försöker hålla mig sysselsatt men har blivit ännu latare istället... ibland får jag nåra ryck men mest är soffläget bra... har haft svårt o släppa jobbet var inne på mailen o kolla lite o upptäckte att min vikarie ändrat en av mina uppgifter totalt.. tycker jag är sååå respektlöst :/ vi har faktiskt vissa direktiv o följa o de har han inte lyssnat på...

Inga känningar än... bebisen ligger bra där han ligger.. sammandragningar o sura uppstötningar men de har jag haft.. de sistnämnda alltid på natten o de är jättejobbigt...

tror jag har det mesta förberett men sen fick jag fråga vad har du i barnvagnen? hmm ska man ha lakan o skydd där oxå? el bara en liten filt? el blir de oxå för varmt?? jisses alla dessa småfrågor.. :/

Magen är ganska stor nu fast den har sjunkit neråt lite så trycker ändå rumpan uppåt ibland... att vara gravid är inte så glamoröst direkt.... speciellt inte nu iaf... förra helgen va de elitgymnastnivå som var i magen.. ojj va han sträckte sig o höll på.. lite läskigt faktiskt.. nu e de lugnare rörelser igen...

mitt projekt om att fixa med bilderna kvarstår... måste måste göra de.. snart....

nu ut på äventyr i solen

Kommentarer
Postat av: Anna

Skaffa en åkpåse- det räcker. Nu till sommaren behöver ju inte bebisen så mycket kläder heller.

2013-05-24 @ 15:15:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback