9 månader..

Ja nu är jag inne i månad nio... ca tre veckor kvar till bf o de känns konstigt... jisses... babyskydd är fixat iaf.. en sak mindre o tänka på... lite grejer behöver inhandlas o packa bb väskan o sen är man väl typ redo... el så redo man kan bli....
 
Har följt mina bloggare o de flesta av dem har fått barn o jisses roligt o höra/läsa deras berättelser.. dock är de lite skrämmande o läsa oxå... får se hur min berättelse blir...
Jag känner rörelser o de är så häftigt... känner igen direkt shit va ja är less på att va gravid ännu... de enda ja känner är att de är liiite jobbigt o tungt att röra sig.. plus denna trötthet som är otrolig nu... känns som ja kan sova i hundra år....
 
Går med mycket tankar nu o de tar på mitt humör... försöker vara positiv men de går åt skogen... jag undrar verkligen vad jag ska känna sen... hela mitt liv kommer o förändras om ca en månad..... o jag har ingen kontroll över de.... de e lite skrämmande...
 
 
På jobbet går de... hmpf.... har bara ca 2,5 ne 3,5 om man räknar idag kvar o de känns skönt men ja jag är orolig vad jag lämnar efter mig.... hm.... nu är de utanför mina händer iaf... ansvaret ligger på vikarien o mina chefer.... good luck säger jag....
 
just ja måste skriva om en rolig sak som är på gång... har bokat gravidfotografering nu.. h*n får inte komma före den 14 maj... då ska vi fotas.... i loove it :) dyrt som fasen säkert (fast fick mässerbjudande) men ska vara en bra fotograf så jag hoppas på de bästa... ni får se resultatet sen... :)
 
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det kommer bara bli till det bättre

2013-05-07 @ 06:06:11
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback