Överlevde helgen

Jepp helgen va bra... var social med en gemensam kompis till min sambo fredag kväll.. kom hem på natten...
Lördag var jag o fikade på stan med en ny bekantskap som jag träffat via Familjeliv.se o vi har en grupp på facebook nu.. är några mammor med där men var bara vi som kunde i helgen... va jättetrevligt... :) efter lite vilande så städade jag på kvällen..
 
de bytte golv i bebisens rum under fredagen så de blev dammigt och skitigt... igår så var det tvättdag o vilade..
 
har pratat med sambon oxå lite grann han va borta borta så de va dålig sändning... gick bra iaf sa han med firandet av sonen... saknar honom verkligen nu... men nu är det bara några dagar kvar :)
 
magen lever om liite mindre nu... blir nästan orolig så fort jag inte känner något.. :S men hörde hjärtljud i fred så vet att de är bra...
 
veckan är flera möten inbokade via jobbet så jag hoppas de går fort fort....
 
Ha en bra dag...
 

Kommentarer
Postat av: Busan

Åh hjärtljudet är otroligt att höra,man blir lika glad varje gång :)

2013-03-15 @ 12:00:04
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback