Oj oj

Jag är sååå dålig på att blogga just nu... är faktiskt knappt inne på datorn längre... vet knappt vad jag ska skriva...

Att vara mamma är otrolig känsla... vill titta o pussa på min fina son hela tiden... :)
De är ganska skönt att vara hemma speciellt när han knappt sover på nätterna... :/ läääängtar sååå mycke till hans får rutiner på det.. nu sover han o kommer väl vakna sen...

Han är redan mer än en månad... jisses vad tiden gått fort.... mammas snygging :)
Nicolas Steven är hans namn... ska försöka lägga in bild snart.. har de projektet kvar... att organisera mina bilder.... hm...

Livet går iaf framåt och vi lever.... :)

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Skönt att höra att ni har det bra :D Hur tar pappa livet efter omtställningen? :)

Håll ut några månader till så kommer sömnen att bli bättre (oftast) - och ta till vara på tiden för den går sååååå fort!! <3
Kramis

2013-07-05 @ 14:18:36
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Får vi ingen bild snart på Nicolas?

2013-07-24 @ 10:33:50

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback