Ny vecka..

Ja veckorna bara rusar iväg... jag är redan i vecka 25.. 6:e månaden enl Familjeliv.se
 
Förra veckan va inte så händelserik var på torsdag till familjerätten o skrev på papper.. så nu har barnet en pappa på papper oxå... BM tipsade att man ska göra det innan barnet föds...
 
Fredagen va ganska lugn..Llörd va vi på road trip en sväng för o komma bort lite sen va sambon hos nåra killkompisar o sen var vi på salsafest... de va kul.. dock lite folk o sisådär musik... gick tidigare faktiskt... första gången de hänt tror jag :)
 
Igår var en seg dag.. kroppen kändes helt off... sov väl inte så bra.. blev väckt på natten o lördagen vaknade jag jättetidigt av bebisen och att grannarna dammsög halv nio!!! en lördag morgon... hmpffff...
Fick kommentar att när jag får bebis kommer jag inte heller att gilla om grannen borrar o väcker bebisen... jag hoppas då att min bebis kommer vara lite ljudtålig... borde h*n bli eftersom pappan är latino.. haha... deras ljudnivå bara dem pratar några st kan komma upp till nåra decibel plus att de ofta ofta spelar musik... dock har vi fått minska på allt.... kan inte ha folk hemma o knappt spela musik... :/ vi kan inte leva våra liv för vi ska ta hänsyn till unga grannar som fasen är yngre än min sambo... deras hänsyn då?? dammsuga halv nio på morgonen en lördag.. helgen är den gång då man kan sova ut men nee icke... nu som man gärna vill passa på o sova ut..
 
Denna vecka är inte så mycket speciellt.. ska till Bm igen för koll... jaa just ja de är ju alla <3-ans dag :) Får se va som händer då....
 
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Sv: Det är inte det lättaste att fånga rörelserna på film :) Grattis till bebisen i magen ♡ Visst är det häftigt!

2013-02-12 @ 17:22:38
URL: http://mookpersson.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback