Konstig vecka..

Efter en smärtsam helg (foglossningar o sammandragningar) så blev det en konstig vecka... och från uppgång till nedgång... :/
Varit en tuff vecka på många sätt o vis...
 
I onsdags var jag till Sthlm för möte och det var bra... kul att träffa kollegor (speciellt nu när jag sitter heeeelt själv på kontoret).. och mötet var givande...
 
Igår fyllde min systerdotter 18 år!! Synd nog bor dem i Sthlm så kunde inte fira.. gud tiden har verkligen gått fort kommer ihåg när de va småungar som härjade runt... ja nu härjar de runt oxå fast på annat sätt :)
Min syster har en dotter till som fyller 17 i sept.. de är så fina o "vuxna" nu... saknar dem....
 
Tur jag har mina brorsöner nära mig... dock har jag inte träffat dem heller så mycket sista tiden.. :/
 
Helgen får jag se vad som händer.. en kompis ti M fyller år så han ska väl ha nåt firande... nu börjar alla födelsedagar...
 
Bebisen sparkar o lever om mer nu.. förutom igår.. känns fortfarande såå overkligt.. kan inte förstå att jag är gravid ibland fortfarande... älskar min mage dock förutom när det gör ont... har lite sammandragningar fortfarande men annars ganska ok.... har inte börjat träna men går till o ibland från jobbet speciellt denna vecka...
 
På måndag blir jag solo nåra veckor framåt.. de har jag tänkt på lääänge nu... M åker till Costa rica för att hälsa på familjen o ta hand om visa pappersfrågor... vi pratade om att jag skulle följa med men sen kom han på att nej det är inte så bra ide denna gång... kommer bli konstigt utan honom :/ Jag ser inte fram emot detta... jag kommer oroa mig o tiden kommer gå sååååå långsamt... fast vem vet å andra sidan kanske jag tycker det är toppen... :) har ibland svårt att greppa att jag är sambo... känns olustigt att han åker nu när veckan varit så konstig... men men..
 
Fredag idag och snart går februari mot sitt slut... jisses vad veckorna går fort... februari gick oxå otroligt fort.. tre månader kvar o sen har man en bebis i famnen... det är stooooort... känner stress att fixa allt till bebisen.. vi väntar till hans resa är förbi.. han har bara tänkt på den senaste månaden....
 
Skönt med helg iaf... :) och snart löning...
 
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ta det lite lugnt när du har sammandragningar.
inte stressa upp dig osv..

2013-02-22 @ 11:54:11
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Fixa hinner ni att göra framöver :D Det kan gå "fort" bara man planerar lite innan vad man vill ha m.m. :D
Kika på Blocket m.m. efter fina saker - där kan man hitta fynd! :)

Och ta hand om varandra - förhållandet brukar ändras rejält när man får tillökning och det är en prövning på många sätt och vis <3
Kramis!

2013-02-22 @ 23:39:53
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback