Nu händer de saker..

Ja nu har man några nyheter o berätta om.... vi har tagit beslutet att hitta ny lgh... en trea hittade jag några hus bort från mig.. mao de ser ut precis samma på utsidan bara en större lgh... :)
Igår fick jag sms att vi har fått den... måste dock prata med Lulebo så papper är ännu inte skrivna...
 
De känns både kul o lite ledsamt... jag har bott i min lgh i hm jag tror 11 år!! De är mitt hem, min trygghet o framförallt jag har gjort den till min... älskar den lgh... den nya är ok.. behöver nya tapeter o en rejäl städning (vi var o kollade på den o dem som bor där nu fy de hade maaaaassa grejer o inte städat)... toaletten va ful.. inge snygga tapeter o golvet va hemskt.. mitt va nyrenoverat när jag flyttade in så hade tur :) tror inte Lulebo gör något åt de..
 
Känns bra att få lite större nu när vi har besök så är en tvåa fööör litet...
 
Veckan har varit bra.. möte i måndags som tog tre timmar! de va rekord.. i helgen åker jag o sambon på middag o show i Piteå... jag längtar :)
Hade bokat in mig på magdanskurs.. lite dumt för kursen va en helg, lör o sönd o varje pass (2 st) va på tre timmar.. va sugen när jag anmälde mig o har funderat som fasen hur jag ska göra men nu blev de så att jag avbokade.. de va dessutom prova på kurs vilket ja inte visste.. jag har ju gått magdans tidigare.. men förhoppningsvis kommer de fler tillfällen...
 
Vädret suger bara regn hela tiden... höstfärger ute iaf så de e lite fint....
 
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (nybliven mamma)

Vad roligt med ny lägenhet! Spännande! Du får lägga upp lite foton och visa före och efter? :)
Kramis

2012-10-13 @ 00:34:30
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: lie å Gretzky

spännande m ny lägenhet, lycka till

kram

2012-10-13 @ 17:21:19
Postat av: Emy

Ni kommer nog få till lägenheten så den känns som er :) Å känner jag dig rätt så kommer du minsann få den lika mysig och fin och hemtrevlig som din nuvarande :)

2012-11-01 @ 23:55:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback