Normalt..

Vill jag att det ska bli...


Helgen var bra.. lördagskvällen tog jag fika med vännen S och en av hennes vänner.. det var kul med lite tjejsnack.. :)

Söndagen var jag som jag var förut... seg, orklös och allmänt less... gjorde inte mycket den dagen...
På kvällen pratade jag med älsklingen som igen åkte in till vårdcentralen.. blev skickad runt halva norrbotten och på morgonen var han i Luleå... inlagd på sjukhus..

Jag vill att han ska bli bra!! NUUUUUUUUUU!!!
Vill ha normalt liv igen.. eller någorlunda normalt iaf...


Har varit varje kväll och hälsat på honom.. besökstiderna suger.. bara till 19 så blir inte många timmar.. dock har jag stannat tills dem sagt åt mig.. hehe..
Tänkte börja träna denna vecka men går inte.. vill träffa honom såklart o då får man prioritera.. vill bara att han ska slippa ha ont och komma hem...

Annars då?
Jo jag är allmänt less... min känsla som jag har haft förut är tillbaka.. alltså förut, förut innan sommaren... jobbet känns oxå pest och pina.. människor som ska komplicera allt och göra mitt jobb svårare, chef som inte finns på kontoret (han har flyttat, kör varanann vecka) så det är otroligt ensamt på jobbet..

Försöker tänka andra tankar men det är väldigt svårt... kommer tillbaka till jobbiga tankar.. oroar mig för småsaker nu oxå... som att laga mat.. hatar verkligen det men måste och det gör mig nervös.. tror inte folk förstår mig hur mycket jag hatar att laga mat.. saksamma..

Har börjat sova dåligt igen... vaknar runt 4-6 lite olika.. tänker jobbiga saker.. får inte ur dem ur huvudet!! Måste skriva påminnelse lappar åt mig själv överallt.. sluta tänk!

Ok nu har jag klagat av mig... dags o göra något vettigt :)

Njut av livet!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att han kryar på sig! :) Jobbet klarar du galant. Matlagning ska jag berätta är jag inte heller så förtjust i heller just nu. Kramar

2012-01-18 @ 19:00:39
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback