Helgen

Helgen har varit bra.. sambon va på jobbjulfest i fred o ja va hemma med hans pappa.. hade kunnat åkt dit sen men jag orkade inte.. hämtade honom på natten...
hans kompis väckte oss för tidigt på lörd.. gick i en dvala hela dagen.. bara att orka lyfta kroppen va en ansträngning.. fy.. borde göra vettiga saker på helgerna men orken finns inte där...
lör gick vi o la oss halv nio o sov till halv elva dagen efter!! aldrig sovit så länge förut... dock va man oxå i en svacka även igår men lyckades göra nåra nödvändiga saker...dock inget av de alla måsten man har....
 
Har knappt sovit i natt... så konstig min sömn är just nu... :/
 
Denna vecka ska bli kul iaf hoppas jag... :) Sthlm o julbord på Western Farm i Boden älskar dem showerna tycker de är såå bra :) Sen fira mormor som fyller 90 i helgen...
 
just ja förra veckan gjorde ja lite makeover... jag har nu färgat håret el tonat... jag är numera mörkhårig :) bild kommer väl nångång...
 
hoppas ni haft en bra helg..

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Det är en liten "bädd" - kika här:
http://4.bp.blogspot.com/-_pVNCiIGgCA/UC-ZsMj4MTI/AAAAAAAAEzA/qWBygH9rWKU/s1600/025.JPG

2012-12-10 @ 10:41:11
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback