Förvirrad...

Ja är så himla förvirrad just nu.. förstår inte va de är me min baby därborta just nu... han har varit mysko i nåra veckor nu.... ja fattar ingeting... ida kunde ja iaf ha ett samtal med honom som ja hoppas han förstod... han säger hans tele är sönder o han har lånat en kompis men ändå har han inte kunnat ringa när han varit ledig... nu har han börjat jobba igen... får se om han kommer ringa nåt... han sa att han måste ge tillbaka telefonen så får väl se när ja kan prata med honom nästa gång... o hur han kommer att vara...

Alex o Angi är där nu o de har inte hört av sig så mycke.. inte så mycke info som ja önskat.. o den info ja fått har varit att de såklart har de bra o att de träffat Ed o han va såå glad o trevlig o dansade.. men när ja frågade honom hade han inte dansat så mycke me dem.. ja nu tar ja bara bitar ur vad som hänt senaste dagarna.. ja tänker o vill inte förklara allt i detalj...

Sthlm var jättebra iaf.. kom ti syrran på lörd kväll.. hon hämtade mig på Arlanda o vi handla lite.. käkade o pratade.. Söndag var lite molnigt men blev bättre sen.. lite kallt i luften... vi va hemma hos dem hela dagen.. fixa lite i trädgården medans hennes man o hans syskon la taket.. de håller på bygga ut huset.. sen hjälpte ja syrran o fixa mat ti alla.. lunch o middag.. de va trevligt o träffa hans syskon igen.. härlig familj.. :) Måndag va syrran lite seg.. va jättebra väder så vi solade lite i trädgården.. vid 14 kom vi iväg ti stan.. vi strosade i gamla stan o köpte glass.. shoppade lite o syrran hjälpte mig välja ut kläder med lite färg :) ALLA gick med jeansshorts så ja köpte ett par oxå... hihi.. så trevlig dag o för första gången i år hade ja riktig sommarkänsla.. helt underbart!!! :) på kvällen gjorde ja tacos o vi käka.. (ed ringde dock mitt i maten men bra ändå att han ringde)..

Tisdag var jag i Sthlm med jobbet.. for ti vår träffpunkt för möte o sen var vi på Gröna lund.. hade femkamp o åkte lite karuseller.. wow de va länge sen... kände sig som ett barn igen :) femkampen förlorade ja i min grupp men jag vann iaf pilkastning.. lekarna i domini har gett resultat.. haha.. käkade på grönan o sen for ja o en kollega ti stan o gick i affärer o prata... Onsdag va de möte hela dagen på vårt huvudkontor o sen vänta på Arlanda för o komma hem.. kom hem halv tio ungefär...

Torsdag jobb såklart o sen en välbehövlig massage gud ja har aldrig varit så stel!!! de gjorde så ont i svanken o sätesmusklerna o låren att ja faktiskt skrek... sedan åkte ja ti brorsan.. hämta mamma efter vägen.. fikade o pratade.. trevligt...

Idag är de fredag o ja har jobbat o sen ärenden på stan.. va o planera blommor för första gången någonsin.. alltså inte hemma utan på pappas grav... sen hem o så somnade ja... kunde inte hålla mig vaken... kanske därför ja är uppe vid denna tid.. haha... men känner mig lite trött därför ja babblar så.. :P

De är sååå varmt just nu o ja klagar verkligen inte!! snälla värme stanna hela sommaren :)

Ne nu blir det sängen.. sov gott...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men... varför är han så konstig? Är det något att bygga på vännen? Jag förstår hur du känner, men det man läser är mest oro hela tiden nästan, och analyser av varför han gör "si och så"... Det ska ju vara bra från början, lita på varandra, ha respekt och kunna slappna av?

Stor kram!!

2011-06-27 @ 19:30:05
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback