Jag är såå glad :)

Idag har varit en superbra dag :)

Igår på träningen va de så roligt o jobbigt.. är otroligt varmt i salen så man svettas för de plus att de är jobbigt pass, det bara rann om mig.. haha.. så kul iaf..

Imorse blev jag väckt av min chef, fick sms.. va inte redo o gå upp kan jag då säga.. ställde klockan imorse eftersom jag skulle besikta bilen.. va lite seg o fick skynda mig för ja fastna på facebook.. haha..

Jag var så orolig för besiktningen men den gick igenom wohoo :) de kändes så bra.. sen for jag en sväng till min bror o sa hej o sen for jag till min träningskompis o hälsa på henne.. de va trevligt :)
De har flyttat så fick se huset o wow de va såå fint.. precis vid vattnet o värsta spaavdelningen i källaren.. me like :) så fint.. de håller på renovera så va massa grejer överallt men de kommer bli så fint.. sen for jag ti stan en sväng kolla lite o så.. sprang på min brors tjej oxå.. hihi... sen ringde Ed! :)

Ovanlig tid för han att ringa eftersom det va morgon då.. fick gå till jobbet o kolla numret eftersom jag köper telefonkort via nätet o hade inte numrena med mig.. ringde honom o fick prata med hans kompis o han är så rolig :) han berätta att Ed pratar om mig så mycket överallt.. de känns bra o höra.. :) Ed käka frukost så skulle ringa senare.. gick ärenden o sen ringde Ed.. va lite orolig att de var något om pengar men de va de inte.. han ville bara prata.. vi hade ett normalt samtal o de kändes såå bra :) Jag saknar honom så enormt mycke o önskar han vore här nu när det är sommar o man gör roliga saker... men får försöka hitta på roliga saker även när han är här.. :) när det nu blir.. väntar fortfarande på att migrationsverket ska höra av sig..
Iaf så var det ett längre samtal o vi prata om allt möjligt.. de gjorde min dag.. hihi...

Sen hem o käka o sen iväg på zumba.. kan de bli bättre.. nee tror inte de :) zumbapass utomhus oxå o de va skönt.. regnade på morgonen så var lite orolig men solen kom fram vid lunchtid nångång.. solen gjorde en oxå på bra humör.. :)

Efter zumba passet fick jag veta att Don Omar kommer till Sverige den 11:e augusti och för dem som inte vet vem de är så sjunger han den väldigt populära låten Danza kuduro. se video nedan..
http://www.youtube.com/watch?v=GnBYdUXi3Eg

Jag vill verkligen se honom!! det vore en upplevelse o se live... :) Jag ska fundera på saken.. biljetten kostar ca 600 kr o sen tillkommer flyget o de va inte så billigt.. sen är de ju frågan om ja kan sova hos syrran.. jag får se.. Jag fyller år den 10:e augusti så de kunde bli en födelsedagspresent till mig.. hihi..

Nu har jag bara slappat.. borde fixa hemma o greja men de är inte så kul.. hehe.. måste göra mig redo för nästa äventyr :)

Här kommer en till såå bra låt.. jag älskar Pitbull..
http://www.youtube.com/watch?v=EPo5wWmKEaI&feature=related

Måste försöka göra något nu... jag är iaf så glad just nu :)


My baby and me.. på "hans" strand i närheten där han bor..


Jag på midsommar, redo att åka hoj :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback