Skön start..

på helgen... fixat lite hemma.. hämtat kläder ja beställt från Halens men de va inte så bra.. :/ vet inte om ja ska behålla.. känns inte så.. har fotat ska lägga in senare för o få smakråd.. va o träna zumba o de va såå kul :) sen pratade jag med instruktören/vännen.. de va trevligt.. :) kom hem o diska o ringde min baby...

De va så bra samtal :) han va glad o allt va bra.. han vill komma ti sverige nu igen.. undra va som gjort att han ändrat sig.. jaja.. prata om alla hjärtans dag o han ska skicka sms o vi ska köpa present ti varandra.. spännande.. hihi.. prata om nåt ja inte riktigt förstod men va om hans bror iaf.. hehe.. han saknar mig o älskar mig jättemycke.. hihi.. sen kommer ja inte ihåg va vi sa mer.. haha.. är trött nu... de va iaf jättebra samtal o han va så gullig :)

Har kollat lite inspelat.. satte mig i soffan först efter halv nio nångång... ska snart ringa baby igen.. fast nu jobbar han igen så då är han väl upptagen... han va ledig tidigare när ja ringde el skulle precis börja.. han är alltid så mycke gladare när han är ledig.. jaja nog om honom.. :)

Sov så gott o hoppas ni haft en skön start på helgen... :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback