Blåser bort..

De blåser så hårt så ja blåser nästan bort när ja går ti jobbet.. ja el nästan iaf.. hihi..

Hittade zumba instruktörens blogg.. jättekul.. hon är så härlig tjej o bra tränare.. hon ska åka på kryssning i helgen med salsa, merengue, bachata o massa latinamerikanska danser.. åhhh ja hade oxå velat åka men den är på lördag så lite sent o fara nu :/ ska fråga henne nästa gång ja ser henne hur de va :) jag hoppas att ja kan gå på tisdag för de e sista zumba passet vad jag vet nu iaf.. men på tisd är de begravning för min faster... fast efter sorg kan man behöva lite glädje o då passar zumba bra :) får se va som händer..

Har lyssnat på två snart tre av skivorna jag beställt o ja kan säga min favvo är absolute dance summer 2010.. åh så bra låtar :) de ja lyssnade på igår va njaa.. kanske två el tre låtar ja gillade...

Ja måste nog ringa ett nervöst samtal snart... får ont i magen bara ja tänker på de :S

Ha en bra torsdag..

Fick en rolig historia som jag måste dela med mig.... :)

Mucka inte med äldre kvinnor




En torsdag i rättssal 14 b


Försvarsadvokaten:

- Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är.


Den lilla damen:

- Jag är 86 år gammal.


Försvarsadvokaten:

- Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april.


Den lilla damen:

- Ja, jag satt ju där på verandan när den unge man
som bor granne kom och satte sig bredvid mig.


Försvarsadvokaten:

- Kände ni mannen?


Den lilla damen:

- Nja, lite grann, han bor ju som sagt var granne och är mycket trevlig.


Försvarsadvokaten:

- Vad hände efter han satt sig ner?


Den lilla damen:

- Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor
och att jag var väldigt sexig. Han började att smeka mig på låren.


Försvarsadvokaten:

- Hindrade ni honom?


Den lilla damen:

- Nej det gjorde jag inte.


Försvarsadvokaten:

- Varför inte?


Den lilla damen:

- Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan
min Albert dog för 30 år sedan.


Försvarsadvokaten:

- Och sedan?


Den lilla damen:

- Han började smeka mina bröst.


Försvarsadvokaten:

- Hindrade ni honom?


Den lilla damen:

- Nej det gjorde jag inte.


Försvarsadvokaten:

- Varför inte?


Den lilla damen:

- Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen,
jag har inte mått så bra på åratal.


Försvarsadvokaten:

- Vad hände sedan?


Den lilla damen:

- Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa:
'Ta mig unge man, ta mig!'


Försvarsadvokaten:

- Nå, tog han er?


Den lilla damen:

-I helvete heller! Han skrek bara: 'April, April!!' Och det var
då jag sköt den djäveln
.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hooola!!

Jaa men det va synd, du missar en hel kväll men latin musik och mkt dans ;)

Jag lovar att fota mycket haha .. Vi syns på Tisdag ;)

Förresten på tisdag är det inte sista gång "Överraskning"..

kram :)

2010-10-08 @ 11:44:11
URL: http://karoladance.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback