Segt..

Det känns segt idag.. det är otroligt varmt.. känns som man inte får någon luft där vi sitter på jobbet.. hemskt.. hoppas de inte är såhär på träningen för då kommer ja dö.. el kanske inte men blir ingen bra träning..

De har försommarschema på träningen så de har minskat några pass.. inge bra tycker ja.. denna vecka hinner jag knappt träna.. igår va ja o två pass ida.. sen blir de inge mer.. imorgon åker ja iväg o kommer hem fredag kväll.. lörd fyller min brorson år..
Vill ju träna mer nu.. gå träna på gymmet är såå tråkigt.. gillar inte träna me vikter..

Jag ska åka till Domini de har ja bestämt nu.. vill inte vara hemma i sommar.. håller dock på kolla på flyg från Luleå till Frankfurt.. de va inte mycke tider och bäst om man bokar allt via resebyrån i österrike.. stackars tjejen har mailat henne miljoner ggr.. haha.. ja måste ha sån kontroll när ja reser o de är nytt annars blir ja nervös.. el de kommer jag vara ändå.. hihi.. nervvrak innan ja åker..

Jag vet vad mina vänner tycker om Edde o domini men ja kan inte släppa de går inte.. de finns för mycke bra som ja vill uppleva igen.. men ja hör vad ni säger o ja uppskattar att ni bryr er om mig :)

Om jag inte uppdaterar under de närmaste dagarna så va lugn ja kommer tillbaka :)

Krama

Kommentarer
Postat av: susanne

beröm är alltid kul. :)

ja,usch så hemskt att sitta på kontoret,om det känns som att man inte får någon luft.



2010-05-18 @ 16:38:25
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Ibland har de prova på hos Sportlife och Sats med mera, kolla där vetja!

2010-05-18 @ 20:19:09
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback