Fixar kväll.. exakt två veckor..

Igår kände jag mig verkligen glad.. solen sken o blå himmel.. idag är jag oxå glad.. trots att jag sovit sååå dåligt inatt.. vridit o vänt mig.. :S låg o fundera på salsa steg... hm..

Jag hann med mycket igår kväll.. är jag glad har jag mer energi o mer jävlar anama.. el hur de nu stavas :) så när ja gick hem handlade ja lite på willys.. (de ja inte handlat kvällen innan) sen hem o diska ett berg med disk.. sen gjorde jag lunchlådor.. :)  oj va ja känner mig duktig... haha.. sen var det meningen att jag skulle till hon som ska sy upp min klänningen men de var o käkade så hon skulle ringa sen.. ja såg henne o hon ringde när ja va på väg ti salsan så tyvärr... men idag hoppas ja :)

Va på salsan sen.. lärde oss mer koreografi.. låten vi ska dansa ti är ca 7 min lång så de ryms många steg.. ja är nervös.. tycker ja få in stegen ok men sen när man kör allt från början så är det något som ja glömmer bort el inte hinner med.. sen är ja så fokuceras på stegen så man glömmer armarna, axlarna o att le.. o ja står längst fram.. just nu känner ja lite panik faktiskt... men vi har några ggr kvar innan jag åker.. sen blir det uppehåll några veckor..

Fredag ida.. jisses vad tiden går fort... :)

Om exakt två veckor är jag på väg.... wow.. nervös.. snart... :)

Ikväll ska jag ti en tjej i salsagruppen.. vi ska dansa lite mer.. (hon har lokal med spegel) o sen ska de drickas vin.. dock inte jag.. ja gillar inte vin o ja får ont i huvudet o magen.. men vi ska umgås o dansa..

Imorgon tänkte jag dra mig upp till morgon aerobics.. ja saknar aerobics :)

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback