Den som väntar på nåt gott :)

Igår var en bra dag.. träffade min vän o vi satt o prata en del.. hennes söta son blir bara större o större :) När ja kom hem så slumrade ja ti igen.. tvn är ett sömnmedel.. haha.. men jag vaknade ti sen o var ganska pigg.. jag drog mig till träningen.. första aerobics passet på säkert 5 veckor.. wohooo :) de va bra.. skönt o va tebax.. känner lite träningsvärk ida faktiskt :)
Kom hem o duscha osv.. borde ha farit o handlat oxå men ja diskade iaf.. inte illa de.. haha..

Nu har jag lunch o ska snart jobba vidare.. sen vet jag inte om de blir salsa idag.. först skulle vi ha, sen inställt, sen kanske vi skulle ha o nu får jag svar att de beror på vädret.. hm.. enligt mig är de skitväder ute regn o molnigt men kommer lite solglimtar ibland.. så ja vet inte va som händer.. jag ska iaf o handla efter jobbet.. o jag tror ja ska ringa Edde idag.. inte pratat med honom på några dagar.. saknar han.. :( saknar dominikanska överhuvudtaget.. se showerna.. dansa.. värmen... stränderna... mmmmmm vill tebax..

För er som inte har facebook el inte har mig på facebook så kommer lite bilder från Dominikanska :) Ni får klicka på dem för att få helbild.. tar så mycket plats o göra alla stora..
Jag tog ca 465 bilder så detta är bara ett litet urval.. haha.. har massor me bilder från showerna men så svårt o välja ut..

Enjoy :)

 Utsikt från flygplanet till Domini..


 Hotellets strand..

 La Playita x 3     


   Sightsign i Puerto Plata


   Solnedgång i Puerto Plata...


 Underbar strand i Puerto Plata...

  Ja o baby i Las Terrenas (tror det stavas så)


  Jag o två tjejer från England jag träffade där..


Oj blev mest stränder o solnedgångar.. haha men det är de ja älskar.... :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är så härligt med utlandet! Paradiset liksom :) Och klart man längtar tillbaka, livet där är sån kontrast mot där hemma. Man mår så himla bra. Alltid :)

2010-07-31 @ 01:18:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback