Bra och dåligt..

Igår var det en sååå bra salsa träning :) de gick toppen.. el nästan iaf.. hundra miljoner ggr bättre än förra gången iaf.. de kändes bra.. börjar dock bli nervöst o ja känner ändå att ja vill ha lite mer träning.. ja missar måndagens träning men förhoppningsvis blir de onsd o torsd träning sen uppträdda fredag..
Superbra iaf!! :)

När jag kom hem så duscha ja o sen försökte ringa Edde.. han svarade inte men han ringde upp när ja va på väg ti sängen.. hehe.. vi pratade en bra stund.. han vill köpa moped typ.. de är ju deras transportmedel men nee säger jag.. o så frågade jag faktiskt om ryktet ja hörde o han sa nej jag tycker bara om en kvinna o de är du.. jag vill gifta mig med dig så ja kan ju inte vara gift me någon då.. typ nåt sånt sa han :) kändes bra.. ja vet att han inte gillar de företaget som den tjejen jobbar på o de hjälper ju inte.. ja trodde ju henne inte från början o ja är mer övertygad nu om att de e struntprat.. dock vet ja inte riktigt varför hon ska säga sånt.. jaja..
Kom i säng vid halv två ungefär... jisses..

Jag brukar stänga av mobilen när ja sover men gjorde inte de denna gång o nu imorse blev ja väckt halv sju av Edde.. han hade muchos problemas.. varje gång han säger de brukar de innebära penga problem men inte denna gång.. tyvärr va de nu dödsfall i familjen... :( stackarn.. han är så ledsen o ringer då mig.. (ännu ett tecken på att han kan ju inte vara gift om han ringer mig).. är så svårt o trösta honom via telefon.. vill vara där juuu... :/
Idag känner ja att min magkänsla säger att han verkligen älskar mig.. vet inte om ja känt de förut..

Jag har iaf varit på stan idag... 11 träffade jag två av salsa tjejerna o vi gick o letade tröjor vi ska ha på oss nästa fredag.. vi hittade något så de va bra :) sen gick vi o käka lunch o prata lite. väldigt trevligt :)
Ringde min bror sen o de va på stan så ja träffade hela familjen en sväng oxå :) följde me dem på deras shoppingsväng... kom hem för en stund sen.. är sååå trött ida så nu blir de o slappa..

Trodde imorse när han ringde att de va vardag.. haha.. snacka om o vara trött då.. så skööönt me helg :)

Hoppas ni har en bra dag....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback