Bakis.. Stan

Jag är fasen bakis idag.. vaknade med huvudvärk o har fortfarande även om ja tagit tabletter.. o nu ätit frukost.. detta är de värsta när man dricker... :S

Jag måste gå ti stan o hämta min bil ida oxå.. har verkligen inte lust me de men måste..

Aj mitt huvud :S men de va trevligt igår... fast vet inte riktigt vad som var mest trevligt... hm..
______________________________

Nu har jag varit ti stan o hämtat bilen.. de va riktigt skönt o ta en promenad o lyssna lite musik.. gick fortare o gå då :) va o köpte alvedon, de va slut o sen köpte ja sallad o lite godis.. :)

På väg ti stan tänkte jag på igår.. de va trevligt o så.. dock tänkte ja på att ja kollade på en som jobbade på Allstar o en av gästerna.. de hade något gemensamt.. stora överarmar.. såå sexigt :) han som va gäst hade oxå grymt snygga tatueringar.. min favvo kombination.. :)
Sen är de en bartender som är såå fin.. har ja tyckt i flera år men ja skulle aldrig våga stöta på han el nåt.. han ser snäll ut o så..

Han ja va me igår ville ju följa med mig hem men de kändes inte rätt av många orsaker.. funderar dock på att fråga om han vill följa med på bio på torsd.. ja har fått förhandsvisning ti en film.. får se..

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på mina favvo serier som ja spelat in.. DH, Greys, criminal minds o private practice.. o lite annat :) spelade in Dirty dancing 2 förra helgen.. den e inte lika bra som ettan men ja gillar de flesta dansfilmer... de kanske botar min huvudvärk.. hehe..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det var minsann lättare sagt än gjort att vänja sig vid att du bloggar, glömmer bort det jämt. :( Nu kom jag på det igen för att jag va in på din fb & läste att du bloggar... Fy på mig!

2010-04-10 @ 12:52:48
URL: http://carolinaaohlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja,ta med honom på bion,perfekt.. :)

2010-04-11 @ 09:17:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Hoppas att du får en fin vecka tjejen! =)



Tack för dina söta kommentarer :D Den dagen jag blir tillräckligt duktig ska jag ställa ut något ;)



Kramis

2010-04-11 @ 21:38:26
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback