Turkiet..

Jaa där har jag varit i en vecka nu :)

Träningsresa med mitt gym Helex o de va sååååå kul.. över förväntan alltså.. massor av träning, gemenskap, nyfunna vänner och god mat.. samt sol o värme då såklart ;)


Har haft lite andra äventyr oxå utöver träningsdelen... hihi.... när man minst anar de.. jag säger bara de.. när man minst anar de :)


Kan säga att de är inte såå jäkla kul o komma hem till ett regnväder o endast +5 grader... :(
Jag vill tillbaka nuu!!!!!

Hoppas ni haft en bra vecka... :)

Kommentarer
Postat av: Emy

Hey hjärtat <3



Du och jag måste ses snart!

Då kan vi köra en egen Emy födelsedag då vi unnar oss något gott och bara myser på, kanske med Sandy bell? :)

2012-05-15 @ 23:57:25
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Oj vad skojigt! hoppas att du hade det toppen! :D

Kramis

2012-05-18 @ 10:20:49
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback