Möte ikväll..

Väntar på att bli hämtad, möte ikväll i Överkalix.
Får se om jag ska prata inför folk men jag tror det inte kommer så mycket folk så då slipper jag nog de.. fast egentligen hade jag kanske behövt öva mig..

Idag kändes det mycket bättre jämfört med igår. Hade inte den glada känslan som igår men inte lika illa som igår em iaf.
Har kommit på att många runt mig är väldigt negativa och drar ner mitt humör. Klagar och gnäller, hur kul är det att ha sådana människor runt sig??

På lunchen var jag och köpte matchande trosor till bhn ja fick igår :) alltid kul att ha matchande underkläder, får se om storleken passar men de hoppas jag.

En kortis idag men det kommer mera :)

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Du är ju väldigt negativ själv. Tänk mer positivt,så blir livet roligare.

2010-03-26 @ 08:33:54
Postat av: Jessica

Alltid trevligt med shopping, hmm trist med dina negativa vänner men kanske du ska strunta i dem då de bara suger så att säga. Du får umgås med dem som är possitiva och ger dig massa glad energi i stället.



Sen har man alltid negativa perioder och det måste man få ha, så klart det blir bättre. Till ovanst kommentar som förmodligen är en av dina negativa vänner som inte vågar skriva ut sitt namn så säger jag bara kankse du bör se hur du själv är innan du är sååå omogen och skriver dumma saker åt andra.



Kram på dig!!

2010-03-26 @ 10:40:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback