Oj oj..

Jisses är de såhär länge sen jag var inne på bloggen :(

den måste vara övergiven eller? :) finns det någon som hittar hit?
vad har hänt?? jaa mycke har hänt.. juli månad jag uppdatera sist.. semestern kom och försvann.. fick miniweekend i Sthlm i augusti och var på min barndomsväns dop.. så fint :) och jättekul o träffa henne o syrran.. fick en nystart o kände mig för första gången på vääääldigt länge TILLFREDSSTÄLLD med mitt liv.. :) de bara kom under ett möte bara sådär.. jag har ett bra liv.. jag trivs med min lgh (har haft en utrensning och gjort om massa ggr under sommaren), börjar få till det med att vara ensamstående mamma och mitt jobb händer de massor med... :) och träningen är igång..

Mitt jobb har varit såå fullspäckad därför jag inte har hunnit uppdatera... har suttit heltid i växeln sedan september.. en kollega är sjukskriven...

Annars är det väl inte så mycke.. livet går upp o ner... börjar närma sig årets slut med stormsteg.. ännu ett år att lägga bakom sig... känns lite sisådär...

hoppas att ni har de bra :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback