Fullt upp

Ja jag är ledsen att jag är så väldigt dålig på att uppdatera..

Det har varit helt hysteriskt mycket jobb så jag har varit väldigt stressad.. annars är de ok.. dragit med förkylning i månader kändes de som men flusan höll i sig.. N var lite mildare..
Annars rullar de på.. jobb, ta hand om N, mamma har varit här en sväng... älskar min mamma
Var en jobbtrip till Sthlm över dagen i slutet av jan. de var skönt :) träffa kollegorna..
Annars rullar de på.. jag och N har varit på yoga med barn.. tre av fem ggr.. såå roligt jag verkligen älskar de :) jag får lite yoga o N hänger med ganska bra faktiskt.. så stolt över honom vill gå varje lördag heela våren :)

vet inte om de är så mycke annat som händer.. jobb o hemma typ..

Hoppas ni hare bra :) lämna gärna en kommentar om det är någon som fortfarande orkar läsa :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback