Förlåt

ja jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag är värdelös på att blogga.. haha..

de är så mycket på jobbet o sen ta hand om N o när jag har tid på kvällen då däckar jag framför tvn.. så ser mina dagar ut :)

Idag är sista dagen sen semester!! så skönt.. hösten/vintern kommer att bli fullspäckad.. jag kommer sitta heltid i växeln, en slutar och en blir sjukskriven... :/ det är ok men periodvis är det väldigt mycke.. det är som att jag har två jobb o de ena har jag som inte valt.. de blev jag tilldelad.. jag trivs med mitt jobb men trodde inte jag skulle få sitta heltid..

är gnällig idag.. o irri.. blev väckt halv sex!! jag är ingen morgonmänniska o trött som fasen..
kanske inte bästa dagen o skriva blogg då.. haha..

ne annars är det bra.. livet leker.. kbt har gett resultat känner jag o de är skönt.. nu är de uppehåll med allt.. stå på egna ben.. skrämmande känsla..

har gett mig ut i dejtingvärlden igen.. på tinder och badoo.. får se hur de slutar :)

i augusti blir det weekend i sthlm då jag blev bjuden på dop.. åh jag längtar.. :)

hoppas ni har en skön sommar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback