Nytt år

jaa just ja jag har en blogg oxå :)

har tänkt uppdatera flera ggr men har varit helt sjukt mycket på jobbet nov-dec så jag har inte hunnit mycke.. sen har dagarna bara gått ihop...

julen var N med hans pappa en stund och sen åkte vi till våra kompisar.. min o N alltså :) de var jättemysigt kom en tomte oxå... N fick flunsan/förkylning vid lucia så han missade luciatåget.. :( de första skulle de blivit.. när han var sjuk blev även jag sjuk.. ingen höjdare.. han blev ju då pigg o frisk när jag var liggande... men vi repade oss.. var lite snorig över julen men gick bra... vi var hemma i år.. de kändes bra faktiskt.. men inte när jag var sjuk då ångrade jag mig.. men nu var det bra beslut :) har hunnit fixa hemma och vi har vilat oss o myst.. N sa en period att han saknade mig fastän han var med mig hela tiden
Nyår var vi på nyårsbad en kompis hade hyrt pontusbadet.. trevligt :) sen for vi till boden o käkade på restaurang Erikslund jättegott.. sen såg vi fyrverkerier kl 17 jättebra.. :) sen åkte vi hem.. N sov som vanligt.. jag ändrar väldigt sällan hans tider.. ser ingen mening med att hålla honom uppe.. nu vaknade han iaf av smällarna.. jag la mig vid 23 men då vaknade N.. vid midnatt såg vi lite smällare sen somnade vi...

har sålt iväg massa grejer som han inte använder.. han är ingen bebis längre fast han vill vara de ibland :) han är som fast mittemellan.. vill inte släppa bebis men vill vara stor kille oxå.. :) finns leksaker på blocket om någon vill köpa ;)

idag är det första dagen tillbaka i vardagen.. lämna på dagis gick suveränt han bara kramade mig o sprang in :) får se hur trött vi kommer vara mitten/slutet av veckan... är ganska trött nu.. snark...

jaa nytt år.. får se vad de har med sig... imorron ska jag på ett väldigt efterlängtat kbt samtal...

två dagar innan jul gick min farbror bort :( han var en av mina favvo (pappa har/hade elva syskon)... de är begravning den 16 jan...

ja de var en liten uppdatering från mig... livet som bara rullar på :) måste köpa en ny telefon snart.. min hänger på en skär tråd nu... får se vad de blir...

Lev väl må väl..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback