September

hej o hå vad de går fort... Jobbet är i full gång och det är som vanligt.. kanske ska byta lokaler men väntar på besked.. vänta o vänta o vänta... Med N är det bra... trotsig och nonchalerar mig.. men vad jag säger till andra eller högt för mig själv de hör han minsann.. gud de är verkligen svårt att vara förälder... :/ ångesten är enorm... I helgen hittade jag min pappas gamla säng hos min bror.. o jag har letat sååå länge efter en smal säng så fanns de hos min bror.. dock är den väääligt smal så har varit livrädd att han ska ramla ur o höll på igår att är den inte för smal... premiär natt... jag har knappt sovit nånting.. vaknat så fort han rört sig.. en gång var rumpan på kanten.. så jag puttade in honom.. när han vaknar är han glad o jag frågar om han sovit gott.. jo jag gillar denna sängen.. den andra var för stor.. hm.. var de på grund av min reaktion igår som han säger så?! Ja vi får väl se... livet går framåt iaf... N pappa har kommit hem så nu är husfriden slut.. nästa vecka ska N vara med över natten med farmor för första gången på ett år.. ja denna oro... De blir nog bra nångång.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback