3 år

Oj ja de är tragiskt hur lite jag uppdaterar här... ber om ursäkt ni tappra som tar er hit :)

Jaa när skrev jag sist.. hmm februari... oj det var ett tag sen.. vad har hänt sen sist?? jaa N har hunnit bli 3 år!! helt sjukt vad tiden går... hade kalas hemma hos mig pappa o vänner kom på besök.. de var bra.. :)

Har varit på jobbmöte och moster kom på besök.. så de var trevligt.. lite egentid o vara mig själv.. de behövdes...

Har varit nära på att gå in i väggen.. utmattad men ja jag vet inte.. jag kämpar på.. trött är jag men de är väl alla mer eller mindre.. läkare tyckte anti depressiva vore bra o sjukskrivning minst en månad... öh nee tack... var hemma nåra dagar o de fick räcka...

Annars händer de inte så mycket... jobb o ta hand om busungen... joo vi har ju varit på semester :) jag, N o mormor har varit till Gran Canaria en vecka... :) de var skönt o komma bort.. hotellet var sådär, halvpension vilket blev svindyrt i slutändan... överhuvudtaget dyr resa.. blää.. men skönt o komma bort o fick prova på utomlands med N... tänk så mycket jag reste förut... nu är det svindyrt att resa o ännu dyrare o resa ensam med N.. då betalar man fullpris.. måste ha någon med mig... de är verkligen inte meningen att man ska resa ensam... jaja.. mormor var med o de var bra för jag hade inte kunnat resa själv... min självkänsla är inte där än...
Vi hade de bra iaf... tur med vädret och jag fick träna bodybalance varje morgon med utsikt mot havet... underbart :)

Några veckor kvar sen semester... ska bli skönt :) syrran fyller 50 o morsan 70 så vi ska fira dem.... annars har vi inga planer...

N har precis haft vattkoppor så sjukdomarna förföljer oss detta år.. vabbat varenda jäkla månad detta år... hoppas på en bra höst...

Ne de får räcka nu :)

Hare bra.. ska försöka uppdatera oftare... tack S för påminnelsen ;)

Kommentarer
Postat av: S

Åh nej vattkoppor, men då har han ju gjort bort det...

Lät underbart att ha vart utomlands ...


Kul med uppdatering .. Blogga oftare :-)

2016-06-21 @ 13:47:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback