Sjukdomar..

Ja kolla de hann gå några månader igen innan jag kom ihåg/hinner skriva i bloggen.. haha
 
Ber om ursäkt till er stackare som faktiskt läser
 
Julledigheten var skön dvs komma bort lite men någon avlastning fick jag inte då N klängde på mig konstant plus att vi båda fick diarre strax efter julen.. hängde i sig tills vi åkte hem... tack för de...
Väl hemma blev vi förkylda.. båda två... när de var dags att börja jobba fick N öroninfektion... och sen något konstigt märke på benet men då var han på dagis... o sen misstänkte de vattkoppor (dagis) men de var värmeutslag... och jag fick under den tiden ögoninfektion.... och sen blev N dålig igen med feber, hemsk hosta o lite kräkningar o sen snor o mer hosta (influensa) och sen smittade han mig!!!
 
Suck... från jul till början av februari bara sjukdomar... fyyyy
 
Och massa jobb.... och sen bara försöka fungera...
 
hans pappa kom o gästade lite o gjorde saker som gör mig orolig om framtiden.... suck... vet inte vad jag ska göra...
 
 
men på de stora hela så är allt ok.... ny frilla har jag och ny hårddisk för datorn kraschade ju oxå.... :)
 
mobilen lever sitt eget liv och har nästan inge minne så fick ta bort appar (jag som knappt hade nåra) Whats app är borta ifall någon saknar mig där... och dejting appar.. haha
 
ja nu fick ni ett livstecken från mig iaf :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback