Äventyr

De har varit en fullspäckad period... Förra veckan var jag på äventyr.. och barnfri... jobbigt o första gången ifrån N i fem dagar!!

Måndag jobb möte på kvällen, tisdag spakväll med kompisar, onsdag-fredag konferens i Budapest... jättekul o träffa kollegor jag inte sett på en evighet och Budapest var en väldigt vacker stad.. hann tyvärr inte se så mycket jag hade önskat.. vi hade "bara" en em att strosa på egen hand... helt klart värt ett besök.

När jag hämtade sonen så var han inte så glad.... hela helgen har han varit bråkig och ja inte så rolig.... det är som att börja om från noll... med tandborstning, mat, hämta från dagis.. ja allt som änligen började fungera bra är som bortblåst...
Det är väldigt frustrerande... jag vet inte vad eller hur han har haft de hos de andra.... :/ alla bara säger jo de är bra inga problem pfff..

Fullt upp på jobbet iaf... fått nya arbetsuppgifter så det är kul..

Hösten kom jättesnabbt och de är kallt.. men iaf fina färger.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback