Wow..

vad svårt det är att komma på en rubrik.. haha..
 
ojoj... jag vet jag är dålig på att uppdatera.. men de har ni väl lärt er redan... maj månad... de börjar bli grönt ute o de är underbart... :) förutom att alla djur börjat vakna till liv... såg en myggjävel häromdagen.. jo såg en för den var på fönstret... fördelen med vintern de lever inte då....
 
N månad... snart blir han 2 år!!!! vart har tiden tagit vägen??? han börjar förstå så mycket o så rolig att bara titta på ibland han gör så konstiga saker.... är öööverallt o sitter inte stilla en enda sekund... inte ens när han ska äta... tjorvar med att sova igen... blir sena kvällar.. kanske pga att pappa kommit tillbaka... ja delvis...
 
Det är så jobbigt... varit pajkastning mellan oss inte om N utan om annat tjafs... blir sååå less.... de var väldigt skönt när han var borta.... han kanske inte ska flytta nu för jag sa att jag ska söka ensam vårdnad...jag har bestämt mig för de nu... vi har snart bvc 2 års kontroll *längtar, såå nyfiken* o sen familjerätten.. så nervös för de... han bor nu på annan ort fast det är "bara" 45 min härifrån med bil... fast han kör inte bil längre så buss... hm... vi ska snart träffas o planera för N födelsedag.. han vill göra stort kalas nu.... får se vart de slutar....
 
Jag har fått tillbaka min magkatarr (tror jag)... började träna såå bra o de var jätteskönt men sen sa kroppen ifrån.. blev yr o mådde illa, jätteont i musklerna... vet inte vad som hände :S sen fick jag jätteont i magen o var helt slut...  tror det ena är magkatarren som kommit... oroar mig såå mycket om allt möjligt.... världen är en hemsk plats... :(
 
Jag är så orolig för hur det ska bli när N växer upp.... jag hoppas att han inte hamnar fel eller råkar ut för något... blir mörkrädd o läsa tidningar o höra allt som händer i världen :(
 
Nu är det snart långhelg igen... förut längtade efter jag dem o nu känns de som stressmoment... att man måste hitta på något... trivs inte i lgh.. det är svinkallt igen... o dålig luft.. men öppnar man ventilationen så fryser man ännu mer.... vill byta lgh men denna har ändå många fördelar... :/ jag är så kluven... måste byta ändå för har ingen kötid o vill inte byta till vad som helst...
 
Så mycket som snurrar i mitt huvud så jag blir tokig snart.....
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Ge inte för mycket av dig själv bara om du inte får något tillbaka, det är inte värt att ta av ditt mående, N mår bra så länge hans mamma mår bra <3

2015-05-12 @ 14:04:01
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback