Måste skriva av mig...

Måste få ur mig saker nu..... har varit fullspäckad period nu.... N blev förkyld o var hemma från dagis o jag skickade honom till pappa två dagar... var tvungen att förbereda helgens möte som varit... de gick bra iaf.... N har varit på bvc för 2 års kontroll.. de såg bra ut.. hans pappa var med o stressade som vanligt :/ bvc sköterskan ringde mig sedan.. hon är sååå bra... men så meddelade hon att hon ska byta jobb :( jag förstår hennes anledning men jag sörjer de såklart för hon är jättebra o bryr sig o ger bra råd... vabbade två dagar.... vi var till Finland o träffade mormor o min moster från Alaska... mamma var här oxå o var med N o mig.... *tack mamma*

Jobbade helg o de var låång lördag och halva söndagen.. sen firade vi brorson som fyllde 13 år... min mamma åkte hem i måndags.. så tråkigt :( önskar hon bodde närmare....

Var på familjerätten häromdagen o de började bra men slutade i bråk.. :/ jag ska gå vidare med de... det blir kanske en långdragen process men får väl se... jag har bestämt mig iaf...

Just nu är N hos pappa igen.. han var där igår o även ikväll... kanske skulle han vara hemma med N imorron om det är fint väder.. får väl se... på lördag fyller han 2 år... mitt <3 hatar att vara ifrån honom en sekund.... :(

I veckan har jag fått veta att ännu en i jobbet har lämnat oss... i sjukdom o äldre herre men man lär känna dessa herrar... bara sådär.. jag pratade med honom förra veckan o nu är han borta... det är läskigt hur fort det kan förändras..... RIP R...

Jag har såå mycket i mitt huvud o känner mig trött konstant.. nu när jag inte har N känns det som att jag är två personer... jag är oxå förkyld nu så det kan ha en viss påverkan....

Så nu fick jag ur mig lite.... ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är otroligt vad fort tiden går... lilleman blir redan 2 år! Frida börjar förskoleklass efter sommaren och 1/10 beräknas hon bli storasyster :) ;)

Svar: jaa tiden går så fort... ojjj jisses är hon så gammal nu... wow grattis så mycket :) antar att allt är bra med er ;)
Blueeyedgirl

2015-05-30 @ 15:12:50
Postat av: Anna

Jodå det är under kontroll här och hade inte skaffat nr 2 om det hade varit tvärtom! :) ;) Hoppas det blir bra framöver för dig också :) Kram/

2015-06-03 @ 15:52:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback