Sthlm..

Ja jag var otroligt jäkla spontan och bokade Sthlm i fredags och for på lördagen... :) anledningen var att se Romeo Santos live... och det var värt varenda krona... jag har velat fram och tillbaka jääättelänge.. M tog N så jag åkte själv... de var konstigt men väldigt skönt....

Träffade syrran o tjejmiddag med syrran o hennes döttrar... sen konsert o på söndag hann jag med lite shopping... sen hem till mitt busfrö...
Konserten var bra.. han är lika snygg o härlig röst i verkligheten... och de blev lite flirtande på avstånd med en kille.. haha..

Riktigt kul helg :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är känns konstigt att lämna sitt barn när man inte gör det ofta- men du var verkligen värd att få åka iväg själv och bara bry dig om dig efter allt som varit så det gjorde du rätt i :) Kram och Trevlig helg/Anna

2015-03-27 @ 11:49:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback